پ
پ

دبیر بنیاد غدیر در گیلان، از برگزاری جشن شب عید غدیر در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت خبر داد و گفت: در روز عید غدیر نیز همایش پیاده روی از میدان صیقلان تا میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد لاکانی با بیان اینکه بنیاد بین المللی غدیر در استان گیلان در طول سال به ویژه دهه امامت و ولایت برنامه های تبلیغی و تبیینی دارد، اظهار کرد: برای معرفی غدیر در حوزه های علمی و پژوهشی، آموزشی و تربیت مربی و ترویجی و تبلیغی و تشویقی برنامه داریم.

وی از برگزاری آیین ها و جشن ها و همایش ها و کارگاه های فاخر با موضوع غدیرشناسی خبر داد و اضافه کرد: امسال هم با کمک دستگاه های فرهنگی و هیئت های مذهبی و گروه های جهادی و اقشار مردمی ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت را برگزار خواهیم کرد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در گیلان، از برگزاری جشن شب عید غدیر در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت خبر داد و گفت: در روز عید غدیر نیز همایش پیاده روی از میدان صیقلان تا میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

حجت الاسلام لاکانی، با بیان اینکه حرکت خودرویی عاشقان ولایت از بقعه متبرکه امامزاده هاشم تا مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار می شود، عنوان کرد: در این حرکت معنوی طلاب و روحانیون حضور خواهند داشت.

وی یکی از ویژه برنامه های عید غدیر را اطعام گسترده مردم دانست و یادآور شد: فضای مجازی ظرفیت خوبی برای نشر معارف غدیر است و باید از این فرصت برای انتقال مبانی امامت و ولایت استفاده کنیم.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در گیلان از تولید محتوا در سایت ها و شبکه های اجتماعی با محوریت تبیین جایگاه امامت خبر داد و تصریح کرد: اقدام به راه اندازی آموزش های مجازی و ایجاد گروه های پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل جوان و نوجوان درباره واقعه غدیر کردیم.

 

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.