پ
پ

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر همانند یک هیئت مذهبی یا کانون فرهنگی است که مردمی بوده و جزء تشکیلات دولتی و حکومتی نیست و این یاری مردم است که به ابلاغ پیام غدیر و هدف ما یعنی نهادینه کردن مکتب اهل بیت(ع) کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسین کارگر دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر صبح امروز در نشست با مبلغان غدیری آبدان، با بیان اینکه هدف این بنیاد نهادینه کردن مکتب اهل بیت با استناد به قرآن کریم است، اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر همانند یک هیئت مذهبی یا کانون فرهنگی است که مردمی بوده و جزء تشکیلات دولتی و حکومتی نیست و این یاری مردم است که به ابلاغ پیام غدیر و هدف ما یعنی نهادینه کردن مکتب اهل بیت(ع) کمک می‌کند.

وی ادامه داد: در ۲۷ شهر و ۳۴۵ روستای استان بوشهر بنیاد غدیر داریم که با این تعداد انتظار می‌رود در ایام دهه ولایت و امامت هیچ خانه ای وجود نداشته باشد که موضوع غدیر، اهمیت غدیر و آداب و اعمال آن روز به آن نرسیده باشد و حقیقتا که مطالعه نهج‌البلاغه در این مسائل خانواده‌ها را یاری می‌دهد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر است که بیش از ۸۰ میلیون جمعیت و بیش از ۴۰ سال متحد و منسجم در برابر توطئه‌های دشمن پایداری کرده و لذا در بنیاد غدیر به دنبال تبیین معارف دین و پایداری جمهوری اسلامی هستیم و از نگاه فرهنگی معتقدیم اگر مردم متدین، با معرفت و متکی به علم خود باشند تحت تاثیر دشمن قرار نخواهند گرفت.

ابراهیم درویشی بخشدار آبدان نیز در این نشست با اعلام آمادگی برای کمک به مراسمات غدیری، عنوان کرد: کیفیت مراسمات غدیری در آبدان خوب می‌باشد، اما نیازمند بهتر شدن و حمایت است و ما نیز مشتاقانه در کنار دوستان هستیم، غربت نهج‌البلاغه غربت عجیبی‌ است و متولیان امر باید محافل خطبه‌خوانی نهج‌البلاغه را راه‌اندازی کنند.

مصطفی کرمی دبیر بنیاد غدیر بخش آبدان نیز گفت: بنده خود را خادم کوچک حضرت علی(ع) دانسته و خدمت در این راه را افتخار می‌دانم.

وی افزود: امید است با یاری مردم و مبلغان غدیری، امسال شاهد برنامه‌های پرشور و با عظمت‌تری در ایام غدیر باشیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.