پ
پ

بنا به اظهار «حسن مشتاقی» معاون اجرایی و برنامه ریزی بنیاد بین المللی غدیر: همایش امام زمان (عج)، وارث غدیر برگزار گردید.

این همایش با اهتمام دانشگاه پیام نور و همکاری بنیادبین المللی غدیر با حضور آیت الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیادبین المللی غدیر و رییس شورای سیاست گذاری مجمع راهبردی اندیشه مهدویت، آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری و رییس نمایندگی بنیادبین المللی غدیر در استان آذربایجان شرقی، روسا، معاونین و پژوهشگران تعدادی از دانشگاه های برتر و منتخبین همایش در سالن علامه جعفری دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار گردید.

عضو هیئت امناء بنیاد بین المللی غدیر ضمن ابراز خرسندی از استقبال کم نظیر اقشار مختلف اجتماعی به ویژه جوانان از این همایش افزود: این خود نشانه بارز ارادت و علاقه پر شور عموم مردم به آموزه های غدیری و علوی وموضوعات پیرامون وارث غدیر، امام زمان(عج) است.

معاون برنامه ریزی بنیاد بین المللی غدیر در ادامه افزود: همایش در محور های: ۱) امام زمان(عج) و استمرار پیام غدیر ۲) امام زمان(عج) و احیای ارزش های غدیر ۳) امام زمان(عج) و حکومت جهانی عدل ۴) امام زمان(عج) و مبارزه با ظلم و استکبار ۵) امام زمان(عج) و نقش ایشان در تحولات سیاسی و اجتماعی جهان ۶) امام زمان(عج) و نقش ایشان در پیشرفت علمی و فرهنگی بشریت ۷) امام زمان(عج) و نقش ایشان در گسترش عدالت و برابری در جهان ۸) امام زمان(عج) و نقش ایشان در برقراری صلح و امنیت جهانی ۹) امام زمان(عج) و نقش ایشان در هدایت و تربیت انسان ها در ایام نورانی و با برکت شعبان المعظم برگزار گردید.

وی در ادامه اظهار نمود: استان ولایتمدار آذربایجان شرقی تحت هدایت و حمایت‌های ارزشمند آیت الله سیّدمحمدعلی آل هاشم در اجرای برنامه‌های غدیری و علوی یکی از استان های برتر در سطح کشور بوده است.

 

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.