پ
پ

آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در دومین همایش امام زمان (عج) وارث غدیر که در سالن علامه جعفری دانشگاه پیام نور مرکز تبریز برگزار شد؛ با تبیین موضوع مهدویت و اشاره به اهمیت واقعه غدیر و معرفی ائمه معصومین به عنوان هادیان و قافله سالاران بشریت و سوق جامعه انسانی به سوی آرمانشهر آخرالزمان؛ پیام غدیر و رسالت پیامبر اکرم در ابلاغ آن را تشریح نموده و حضرت مهدی(عج) را آخرین ذخیره الهی در زمین، عصاره و خلاصه خوبی‌های عالم نامیدند.
آیت الله آل هاشم با اشاره به صفات انسان کامل، خصلتها و منشهای آن؛ بعثت انبیا، واقعه غدیر و عاشورا را زمینه سازی برای ظهور و تحقق حکومت جهانی حضرت مهدی دانستند و آن حضرت را در جمال و سیرت بی مثال معرفی نمودند.
ایشان غدیر و ظهور را ابتدا و انتهای یک راه ترسیم نموده که انسان را در بستر تکامل قرار میدهد و سعادت بشریت را تضمین می نماید.
آیت الله آل هاشم بدون غدیر، اسلام را بی منطق دانسته و عنوان کردند؛ بدون ظهور، غدیر تجلی گاه جهانی و آرمانی خود را نیز نخواهد داشت و بدون این دو، نظام تسریع هدفمند و معلول نخواهد بود.
آیت الله سید محمد علی آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه با تاکید بر اهمیت حضور در انتخابات؛ تلاش دشمن برای کاهش مشارکت، تضعیف نظام دینی، اقتدار ملی، کاهش امنیت و ناکارآمد نشان دادن نظام را همیشگی خوانده و مشارکت حداکثری را همچون انتخابات قبلی و راهپیمایی ها ضروری دانستند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه: آذربایجان همیشه در تمامی عرصه ها پیشقدم و پیشتاز بوده؛ ابراز امیدواری کردند: انشاالله با حضور فعال مردم همیشه در صحنه، مردم آذربایجان اینبار نیز در صدر مشارکت قرار گرفته و دشمن را مایوس خواهند کرد.
آیت‌الله کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در دومین همایش امام زمان(عج) وارث غدیر که در محل سالن علامه جعفری دانشگاه پیام نور مرکز تبریز برگزار شد؛ بعثت را تحول بخش زندگی بشری و گرمابخش جامعه معرفی نمودند.
امام جمعه موقت تهران در این همایش عنوان کردند؛ غدیر برنامه اسلام را کامل کرده و باعث آبادی دنیا و آخرت مسلمانان گردید.
ایشان افزودند؛ خداوند هندسه زندگی و نقشه راه را توسط دین و بوسیله انبیا در اختیار انسان قرار داد و با قرآن، دین را در شریان حیات انسان تزریق نمود تا تشنگان عدالت سیراب شوند.
آیت الله صدیقی غدیر را عینیت ایثار، عاطفه و کمالات الهی دانستند و علی(ع) را مظهر عینیت قرآن و کمال و صفات الهی و لوح انسان ره‌یافته معرفی نمودند که در غدیر به نمایش گذاشته شد.
دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر در این همایش، سیره امام علی(ع) را سبک زندگی مطلوب، غدیر را شروع خط سعادت و انقلاب اسلامی ایران را نیز زمینه ساز ظهور معرفی کردند.
در این همایش با اهدای لوحی از سوی آیت الله صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر؛ از اهتمام و مساعی ارزشمند و موثر دکتر میکائیل جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در زمینه اجرای برنامه های غدیری و علوی تقدیر شد.

 

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.