پ
پ

دوستان و دشمنان اسلام و ایران خواهند دید که ملت ایران بار دیگر با پیروی از فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی ،در عرصه انتخابات ،حماسه خواهد آفرید.

 

بسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمنِ ٱلرَّحِیمِ

انتخابات رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی است و راه اصلاح کشور انتخابات است.

حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد. انتخابات بسیار مهمّ است.»

مقام معظم رهبری مدظله العالی:

ملت آزاده، سربلند و شگفتی‌ساز ایران اسلامی که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون، با حضور مومنانه و آگاهانه خود در همه عرصه های دفاع از اسلام ، انقلاب و سرزمین خود ،بصیرت ،صلابت و اقتدار خود را به رخ دنیا کشیده ، اینک در آستانه آزمونی جدیدی قرار گرفته است .

حضور مردم در تعیین سرنوشت خویش نه تنها به عنوان یکی از اصول اساسی انقلاب اسلامی بلکه اثربخشی آن به عنوان راهی برای افزایش استحکام درونی و طریقی  بی بدیل برای گره گشایی از مشکلات و برون رفت از دشواری ها بارها و بارها به اثبات رسیده است و اینک نیز حفظ منافع ملی و دفاع از آرمان‌های انقلاب و میهن اسلامی، استمرار افتخارات ملت بزرگ ایران ، ادامه پیروزمند مقابله با توطئه های دشمنان  و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور با حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری میسر است.

می توان گفت انتخاب خبرگانی عالم ، بصیر و انقلابی و شکل‏گیری مجلس شورای اسلامی در تراز انقلاب ، کارآمد و انقلابی گامی موثر برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است .

انتخابات موجب تحول در اداره امور کشور ، استمرار  تامین امنیت روانی، فرهنگی و سیاسی جامعه  و افزایش عزت ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و در نتیجه  برای دشمنان خار در چشم و برای دوستان نور چشم خواهد بود. و بی تردید از آنجا که اولاً انتخابات برای مردم بصیر و زنده و نقش آفرین ایران اسلامی هم حق و هم یک تکلیف الهی و ملی است و ثانیاً رفع مشکلات و دستیابی به مراحلی بالاتر از پیشرفت و توسعه از مسیر حضور در انتخابات می‌گذرد شاهد حضور پرشور و دشمن شکن مردم خواهیم بود .

بنیاد بین المللی غدیر  ضمن دعوت از ملت ولایتمدار و علوی ایران اسلامی برای حضور حداکثری در انتخابات آینده ساز ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲،  امیدوار است با انتخاب نمایندگانی مومن، انقلابی ، بصیر شجاع، عدالت خواه ، بی تمایل به متاع مالی و دنیوی، کارآمد، وظیفه شناس، پر انگیزه، وفادار به ملت، انقلاب و کشور ، سرسخت برابر دشمنان و دارای اراده جهادی و انقلابی برای غلبه بر جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان شاهد آینده ای روشن تر از گذشته  و همراه با اقتدار، آبادی و سربلندی بیش از پیش ایران اسلامی باشیم.

دوستان و دشمنان اسلام و ایران خواهند دید که ملت ایران با پیروی از فرمان رهبری معظم انقلاب اسلامی و با درک وظیف خطیر خود ،بار دیگر نمونه ای الهام بخش از مردم سالاری دینی و حماسه ای بزرگ از حضور مبارک خود در عرصه سیاسی را رقم خواهد زد. انشاء الله

 

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.