پ
پ

به گزارش کمیته رسانه و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی غدیر: همایش تبیینی ترویجی تامین اجتماعی از منظر امیرالمؤمنین(ع) که با اهتمام سازمان تامین اجتماعی و با مشارکت بنیاد بین المللی غدیر در ایام الله موفورالسرور میلاد نور با حضور آیت الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر، دکترمیرهاشم موسوی مدیر عامل، آقای دکتر احمد اسفندیاری معاون فرهنگی، اجتماعی وامور استان های سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسین ظریف منش قائم مقام دبیرکل و مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر و سایر مسئولین سازمان تامین اجتماعی و بنیاد بین المللی غدیر از جمله اعضای هیئت مدیره و مسئولین کمیته های این نهاد با اقامه نماز ظهر با امامت دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران شروع و برگزار گردید.
درخواست و برنامه ریزی برگزاری این همایش تبیینی ترویجی توسط معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی انجام گرفت تا این همایش ارزشمند در ایام الله میلاد نور(دهم رجب ـ میلادجواد الائمه علیه السلام ـ الی سیزدهم رجب ـ میلاد امیرالمؤمنین علیه السلام) در این سازمان برگزار گردد.

در ادامه این مراسم آیت الله کاظم صدیقی دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر و امام جمعه موقت تهران نیز ضمن تبریک میلاد مولود کعبه امیرالمؤمنین علیه السلام و روز پدر به مسئولین سازمان تامین اجتماعی و حاضرین همایش گفت: ماه رجب، ماه خداست و خداوند نیز به بندگانش وعده داده که اگر گرفتاری یا حس سرگردانی دارند در این ماه گره گشایی را از درگاهش طلب کنند و قطعاً خداوند نه تنها از آنها دستگیری خواهدکرد، بلکه با بخشش گناهان، آنها را به مسیر درست نیز هدایت رهنمون و هدایت خواهد کرد.
ایشان با تأکید بر اینکه یاد و ذکر حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) عبادت است، گفت: اگر کسی با یاد و ذکر حضرت علی(ع)، دل و جان خود را جال و صفا دهد، گناهان گذشته‌اش تا امروز بخشیده میشود.
آیت الله صدیقی، با اشاره به مأموریت سازمان تأمین اجتماعی، خدمت به خلق خدا را بالاترین عبادات خواند و افزود: مرحوم حاج میرزا حسین نوری، محدث برجسته و معروف به مجلسی چهارم میگوید اگرچه زیارت امام حسین(ع) بالاترین مستحبات به شمار می‌آید اما افضلتر از آن خدمت به بندگان خدا است. شما که در سازمان بزرگ تأمین اجتماعی مشغول ارائه خدمات به مردم هستید، باید به گونه‌ای رفتار کنید که با عمل خالصانه و درست خود، نام
امیرمؤمنان را زنده نگه دارید. حضرت امیر مردی کامل و نمونه‌ای جامع برای همه مردان مسلمان بود. یکی از لوازم مردانگی از نگاه امیرمؤمنان، متواضع بودن است. افراد وقتی به شهرتی دست مییابند یا در یک جایگاه و مسئولیت اجتماعی بالا قرار میگیرند، باید تواضع داشته باشند و قدرت و شهرت نباید زمینه ساز سرمستی آنها شود.
دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر افزود: هرچه مقامها والاتر و بالاتر، باید افراد خاکی‌تر و افتاده‌تر رفتار کنند. با این وصف، رؤسا و مدیران باید با نیروهای انسانی در سلسله مراتب میانی و پایین نیز با تواضع و مهربانی افزون‌تر تعامل و رفتار کنند.
آیت الله صدیقی تأکید کرد: اگر به قدرت و ثروت رسیدید، باید همچنان مردمی باشید. مرد آن کسی است که چون به مقام و ثروت دست یافت، همچنان افتاده و خاکی باشد. چون به مسندی رسیدید اگر در گذشته نسبت به کسی یا کسانی دلخوری در دل پرورانده‌اید نه تنها از این جایگاه نباید برای انتقام‌جویی سوءاستفاده شود بلکه باید از موقعیت پیش روی خود برای گره‌گشایی از مردم بهره بجویید.

 

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.