پ
پ

 

🌺 بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ 🌺

 

☀️« الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ »☀️

سپاس خدا را که ما را از کسانی قرار داد که به ولایت امیرالمومنین علی (علیه السلام) تمسک می جویند .

 

🌸 سیزدهم رجب، به پاس سلوک، گفتار، رفتار، منش ومهر گستردۀ امام علی علیه السلام به نام روز پدر و روز مرد نامگذاری شده است.

حضرت علی علیه السلام شخصیّتی بزرگ و بی بدیل در طول تاریخ بشری وبه تعبیر زیبای سعدی شیرین سخن، آن دیباچه مروت، سلطان معرفت، بحر جود، لشکرکش فتوت و سردار اتقیا، جان‌بخش درنماز و جهانسوز در وغا است .

بزرگ مردی که بر خوان جهان پنجه نیالود و گذشت زمان و مکان ازجوهر اندیشه های بلند و رفیع او نکاسته است و اندیشمندان هنوز از روش روشن او در حکمرانی متحیّر مانده اند .

☀️حضرت علی علیه السلام ، یک دانشمند، عالم و ادیب درشخصیّتی واحد و تجسّم عدالت و انسانیت است که جرج جرداق به زیبایی عظمت او را به تصویر کشیده است :

☝️«ای روزگار کاش می توانستی همه قدرت هایت را ، و ای طبیعت ، کاش می توانستی همه استعدادهایت را در خلق یک انسان بزرگ، نبوغ بزرگ و قهرمان بزرگ جمع می کردی و یک بار دیگربه جهان مایک علی دیگر می دادی».

 

🌺 بنیاد بین المللی غدیر، میلاد فرخنده ی امیر مؤمنان علی علیه السلام و روز پدر را به تمامی علاقمندان مکتب اهل بیت علیهم السلام تبریک عرض می نماید. امید است ایران اسلامی تحت زعامت فرزند راستین امیرالمؤمنین علیه السلام حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) در تحکیم حکومت عدل الهی سربلند و سرافراز باشد .

 

✅ بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.