پ
پ

آیت الله کاظم صدیقی در جلسه با رییس و تعدادی از مسئولین جمعیت هلال احمر کشور ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت اولین بانوی شهیده راه غدیر و ولایت،‌حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار نمود :‌ در جاهای مختلف آمده است که والاترین مستحبات ما مسلمانان زیارت ابی عبدالله الحسین علیه السلام است اما ارزش و جایگاه خدمت به نیازمندان و گرفتاران از آن هم بالاتر است .

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر در ادامه افزودند : مسئله یاری رساندن و خدمت کردن به مردم و خلق خدا در عبادت نظیر ندارد و از صفات امیرالمؤمنین علیه السلام است . خدمت شما ،‌ یاری شما ، مدد شما ، درمان شما و خدماتی که شما انجام می‌دهید شما را از قماش امیرالمؤمنین علیه السلام قرار می‌دهد و باعث می‌شود هر کسی شما را می‌بیند خوی و بوی امیرالمؤمنین علیه السلام را در شما حس کند و این مسئولیتی مقدّس و سنگین بر عهده جمعیت هلال احمر است.

 آیت الله صدیقی اظهار نمود : خدمات شما به آسیب دیدگان از سیل و زلزله و بلایای طبیعی افتخارآمیز است امروز نیز به افتخار خدمت به آستان مقدس صاحب غدیر و بنیاد بین المللی غدیر نایل آمده‌اید . امیدوارم شما که با خدا معامله می‌کنید همواره در راه خدمت به خلق خدا بر قرار و مستحکم باشید .

همچنین در این جلسه مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر آقای دکتر حسین ظریف‌منش طی سخنانی اظهار نمود:

چون امیرالمومنین علیه السلام پرچمدار خدمت به مردم بودند طبق برنامه‌ریزی این بنیاد در چند سال اخیر با همکاری برخی از دستگاه‌ها و نهادها و سازمان‌‌هایی که وظیفه ذاتی شان خدمت‌رسانی و امداد و کمک به مردم بوده است بخشی از فعالیت‌هایشان را با عناوین غدیری و علوی در دهه امامت و ولایت یا ایام الله میلاد نور به مردم ارایه نموده و می‌نمایند و میزهای خدمت در این ایام راه اندازی نموده اند تا این صفت بارز حضرت امیر علیه‌السلام عیان شود. همه (چه دوست و چه دشمن) ، امیرالمومنین علیه‌السلام را به خدمت رسانی و یتیم نوازی و حمایت از محرومین می شناسند.

در ادامه آقای دکتر پیرحسین کولیوند رییس جمعیت هلال احمر کشور اظهار داشت : جمعیت هلال احمر به عنوان مجموعه‌ای خدمتگزار برای مردم و در خدمت به مردم بوده و هست در سیل و زلزله در کشورهای افغانستان و ترکیه جمعیت هلال احمر به عنوان نماینده مردم ایران درخشید و به نوعی که علاوه بر شکر و تقدیر دولت‌های این کشور‌ها شاهد ابراز احساسات گرم، صمیمانه و تشکرآمیز مردم بودیم . در غزه هم ما به عنوان جمعیتی که در همه جهان به عنوان خدمت‌رسان و امدادگر فعالیت می‌کند درخواست حضور موثر را برای یاری رساندن به مردم غزه داده‌ایم که متاسفانه رژیم آدمکش صهیونیست و برخی از کشوهای منطقه امکان آن را از ما سلب کردند.

علاوه بر جمع‌آوری و ارسال بیش از ۱۰ هزار تن کمک‌های مردمی ملت سرافراز و نیکوکار ایران به مردم بی دفاع و مظلوم غزه ، برنامه‌ریزی می‌نماییم تا در ایام الله میلاد نور با توجه به وظایف امدادی و دستگیرانه جمعیت هلال احمر و جامعه آماری آن، یک رزمایش یا پویش ملی یا برون مرزی به همت این جمعیت در نظر گرفته و اجرا شود که در داخل کشور و نیز ۱۲ کشوری که هلال احمر پایگاه دارد خدمات رایگانی به نیازمندان و محرومین ارایه گردد و همایش ۱۰ هزار نفری با موضوع سیره علوی نیز برگزار خواهد گردید.

در خاتمه جلسه مذکور که در ساختمان صلح جمعیت هلال احمر برگزار گردید آیت الله کاظم صدیقی، آیت الله محمدحسن اختری،‌ دکتر حسین ظریف‌منش و حسن مشتاقی دبیرکل و اعضاء هیئت امناء بنیاد بین المللی غدیر به صورت داوطلبانه به عضویت جمعیت هلال احمر درآمدند و دکترپیرحسین‌کولیوند نیز به عنوان رییس بنیاد بین المللی غدیر در جمعیت هلال احمر منصوب گردید.

 

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.