مطالب جدید

اجلاس سالانه دبیران اجرایی استانی بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد دکتر حسین ظریف منش قائم مقام دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر: شعار دهه امامت و ولایت سال ۱۴۰۳،‌ « امیرالمؤمنین(علیه السّلام) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» تعیین و به کلیه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی ، نهاد‌های عمومی و تشکل‌های مردمی ابلاغ گردیده است . تسلیت فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام  و شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کلیپ حضرت علی علیه السلام بنیاد بین المللی غدیر استان‌ همدان:مسابقه ملی کتابخوانی به مناسبت عید #مباهله مسابقه #عهد_می‌بندم به مناسبت روز مباهله و روز خانواده فقط تا فردا تمدید شد. دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر:مباهله سندى جاودان بر حقانیت اسلام  در مقابل سایر ادیان و شاهدى غیر قابل انکار بر اصالت و استحکام بناى همیشه استوار تشیع در جهان اسلام  است. آیت الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر:درس مهم  مباهله این است که   خانواده منسجم و اسلامی جبهه حق را تقویت می‌کند دکتور حسن الربیعی – دانشکده فقه دانشگاه کوفه:منهج الصوره فی شخصیه الإمام علی علیه السلام فی القرآن الکریم والحدیث؛ دراسه نقدیه. رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله:مباهله؛ صحنه تمایز حق و باطل

پ
پ

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر فارس :
فضاسازی، آذین‌بندی و نصب پرچم در میادین اصلی و خیابان‌های شهر‌های استان را مورد توجه قرار داد و گفت: تبلیغات شهری در اولویت قرار دارد و هر شهرستان در ۱۰ محله ویژه برنامه اجرا می‌کند که در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی در کنار برپایی جشن در محل بنیاد غدیر استان، در گوشه گوشه شهر مواکب و ایستگاه‌های صلواتی مردمی توسط هیئات و سازمان‌های مردم نهاد برپا خواهد شد.

احمدی با اشاره به اینکه روز عید غدیر با روز جمعه مصادف شده است، گفت: از ساعت ۱۰ صبح تا اذان ظهر و ایراد خطبه نماز جمعه در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، مراسم جشن برای ابراز شادی روز عید ولایت با مولودی خوانی برپا است.

این مسئول ادامه داد: به همت صدا و سیمای مرکز فارس، ویژه برنامه غدیر پخش زنده مراسم جشن عید هر شب از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۳ در شبکه استانی فارس انجام خواهد شد؛ برنامه «امیر بیان» توجه به حکمت‌های نهج‌البلاغه و همچنین برنامه تطبیق نیاز روز و نهج‌البلاغه نیز در رادیو فارس تدوین و تدارک دیده شده که به سمع و نظر مخاطبین رسانه ملی خواهد رسید.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر فارس، اطعام را یکی از موراد مورد سفارش ائمه اطهار (ع) در روز عید غدیر دانست و گفت: سال گذشته حدود ۳۵۰ هزار پرس طعام به همت دوستداران امام علی (ع) در بین نیازمندان و اقشار مختلف جامعه توزیع شد که امسال نیز شاهد پخت ۵۰۰ هزار پرس غذا و اطعام توسط بانیان خیر و محبین خاندان پیامبر صل الله علیه و آله جدای از پخت‌های خانگی و برخی از هیئات خودجوش خواهیم بود.

احمدی از اجرای مسابقات متنوع در راستای اشاعه فرهنگ امامت و غدیر خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی ویژه دهه امامت، خطبه غدیر، اجرای سوالاتی در فضای مجازی برای تمامی سنین و سلیقه‌ها به همراه اهدای هدایای نفیس شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و… برای برگزیدگان در حال برگزاری است.

وی گفت: ۲ هزار نسخه از کتاب شرحی بر خطبه غدیر توزیع شده که اکنون ۳۰۰ برنده مسابقه از این کتاب که اکثرا از دانش آموزان هستند، مشخص شدند و در روز ۱۳ تیرماه مصادف با میلاد امام هادی (ع) اختتامیه این مسابقه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بیش از ۱ هزار مبلغان خواهر و برادر، شادپیمایی روز عید غدیر، اعزام مبلغ پر رونق‌تر از سال گذشته، توزیع اقلام فرهنگی نظیر پرچم و کتبه و… از دیگر برنامه‌هایی بود که دهه ولایت برگزار می‌شود و دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر فارس به آن اشاره کرد.

وی گفت: همایش هزار نفری دهیاران استان فارس برای آشنایی با فرهنگ سازی ولایت و امامت در روز ۱۳ تیرماه به شهر شیراز برگزار می‌شود تا ترویج فرهنگ امامت در مراسم جشن و سرور به نحو شایسته انجام شود.

احمدی با بیان اینکه مجموعه دولت، مردم و خیران استان فارس پر رونق‌تر از سال‌های قبل آمادگی اجرای برنامه‌های عید الله اکبر را خواهند داشت، گفت: همایش دانش‌افزایی «تربیت مربی غدیر» در حوزه غدیر و امامت برای ۵۰ نفر از فرهنگیان نخبه دارای تحصیلات عالی با همکاری طرح و برنامه اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار می‌شود.

 

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.