پ
پ

بنیادبین المللی غدیر در پی شهادت جمعی از مردم عزیز ایران اسلامی در حادثه تروریستی کرمان اطلاعیه ای به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

 

دشمنان شرور و جنایتکار ملت ایران در  روز میلاد مسعود حضرت صدیقه‌ی طاهره سلام الله علیها و در مسیر برگزاری آیین‌های گرامیداشت چهارمین سالگرد سیدالشهدای مقاومت اسلامی سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در شهر کرمان ، به جنایتی بزرگ دست زدند . ایادی امریکا و رژیم صهیونیستی با یک عملیات تروریستی ،خون پاک انسان هایی بیگناه را بر زمین ریختند و ملت بزرگ و حماسه ساز  ما را در غم و اندوهی بزرگ  فرو بردند.

دشمنان اسلام در حالی که در ۳ ماه  گذشته  و هر روزه غزه مظلوم و مقتدر را به خاک و خون کشیده اند و با وجود جنایات بی سابقه و کودک کشی راه به جایی نبرده اند ، اینک در شهر کرمان  و در جوار مزار مطهر شهدا فاجعه آفریدند و جمع زیادی از مردم عزیز ما را  به شهادت رساندند.این کوردلان گمان می کنند که با اینگونه اقدامات بزدلانه می توانند ملت ایران را از راه درخشان خود که راه انبیا و اولیا و راه شهیدان پرافتخاری نظیر قاسم سلیمانی ها است بازدارند اما زهی خیال باطل

حوادث گوناگون  دوران سراسر افتخار انقلاب اسلامی نشان داده است که هرگاه دشمنان با پناه بردن به تروریسم و ارتکاب جنایت تروریستی در صدد ایجاد اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب اسلامی بر آمده اند، وحدت و انسجام ملّی افزایش یافته و پایداری و استقامت مردم شهیدپرور و خداخواه ایران اسلامی  بر صراط مستقیم الهی بیشتر شده است.

 

بنیادبین المللی غدیر با تبریک و تسلیت شهادت مظلومانه شهدای عزیز به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی ، خانواده معظم شهدا و آحاد ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و ابراز همدردی با مجروحان حادثه و طلب شفای عاجل آنان ، تاکید می کند که  فرزندان دلیر امت اسلام و همرزمان شهید سلیمانی ،به یاری خداوند تبارک وتعالی این جایت را بی پاسخ نخواهند گذاشت .

نسل جوان غیور و غیرتمند ایران اسلامی با عزمی جزم  ریشه پلید و شیطانی استکبار جهانی و فرزندان نامشروع آن از رژیم صهیونیستی گرفته تا داعش خبیث  را خواهد سوزاند. سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مُنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

بنیادبین المللی غدیر

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.