مطالب جدید

اجلاس سالانه دبیران اجرایی استانی بنیاد بین المللی غدیر برگزار شد دکتر حسین ظریف منش قائم مقام دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر: شعار دهه امامت و ولایت سال ۱۴۰۳،‌ « امیرالمؤمنین(علیه السّلام) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» تعیین و به کلیه وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی ، نهاد‌های عمومی و تشکل‌های مردمی ابلاغ گردیده است . تسلیت فرا رسیدن ایام محرم‌الحرام  و شهادت سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) کلیپ حضرت علی علیه السلام بنیاد بین المللی غدیر استان‌ همدان:مسابقه ملی کتابخوانی به مناسبت عید #مباهله مسابقه #عهد_می‌بندم به مناسبت روز مباهله و روز خانواده فقط تا فردا تمدید شد. دکتر حسین ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر:مباهله سندى جاودان بر حقانیت اسلام  در مقابل سایر ادیان و شاهدى غیر قابل انکار بر اصالت و استحکام بناى همیشه استوار تشیع در جهان اسلام  است. آیت الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر:درس مهم  مباهله این است که   خانواده منسجم و اسلامی جبهه حق را تقویت می‌کند دکتور حسن الربیعی – دانشکده فقه دانشگاه کوفه:منهج الصوره فی شخصیه الإمام علی علیه السلام فی القرآن الکریم والحدیث؛ دراسه نقدیه. رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظله:مباهله؛ صحنه تمایز حق و باطل

پ
پ

دکتر حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر درهمایش نکوداشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی گفتند:موسس و بنیانگذار بنیاد بین المللی غدیر خود آیت الله خزعلی رضوان الله بودند و هرآنچه الان شاهد آن هستیم از تلاش ها و پیگیری های شخص ایشان بوده است.
دکتر ظریف منش اظهار داشتند: به حمد الهی امثال ۱۷۰۰ برنامه متفاوت در موضوع ایام دهه امامت و ولایت داشتیم که بصورت بی سابقه ای در تمامی استان ها و شهرستان های کشور و از آن بی سابقه تر در خارج از کشور بوده است.
مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر گفت: رونمایی از کتاب خاطرات مرحوم خزعلی و همچنین چند جلد کتاب دیگر از سخنرانی های ایشان از برنامه هایی است که در آینده نه چندان دور انجام خواهد شد که البته قطره ای از صفات و فضائل ایشان است زیرا عمر انقلابی مرحوم خزعلی از عمر انقلاب نیز بیشتر بود زیرا وی از سال ۱۳۳۷ یار و همراه امام بود و بعد از انقلاب نیز همیشه و در زمانهای حساس مدافع نظام، انقلاب و ولایت فقیه بود و آیت‌الله خزعلی در راه انقلاب از تمام هستی خود گذشت و حتی نزدیکان خود از جمله پسر عزیزش را نیز در این راه از دست داد که به مقام رفیع شهادت رسیدند.

دکتر ظریف منش اظهار داشتند: حفظ روحیه طلبگی در زندگی شخصی و اجتماعی،بصیرت و دانایی به همراه حفظ قرآن و نهج البلاغه را از ویژگی های مرحوم آیت الله خزعلی دانست و اظهار کرد: تبلیغ دین با بیان شیوا از دیگر ویژگی های ارزنده آن مرحوم بوده است، وی، تلاش برای شناساندن و جا انداختن مقام امامت و ولایت امیرالمومنین(ع) در کشورهای اسلامی را از دیگر کارهای مهم مرحوم آیت الله خزعلی ذکر کرد.
در حاشیه آیین نکوداشت آیت الله ابوالقاسم خزعلی در موزه امام علی علیه‌السلام واقع در خیابان ولی عصر (ع) خیابان اسفندیار برگزار شد و پس از بیان صفات بارز شخصیت مجاهد بصیر انقلاب و مسئولیت های خطیر ایشان در جبهه فرهنگی از کتاب سه گفتار پیرامون حکومت اسلامی از سخنرانی‌های آیت الله خزعلی و گزارش عملکرد نهادهای مردمی و دستگاه‌های اجرایی در دهه امامت و ولایت ۱۴۰۲ رونمایی شد

 

روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.