پ
پ

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.
بار دیگر دشمنان خبیث و پلید اسلام و نظام مقدس اسلامی ، عمق دشمنی خود علیه این نظام الهی و مردم قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی را نشان دادند. شهادت و مجروحیت دهها مرد، زن و کودک بی‌گناه در حرم مطهر حضرت احمدابن موسی شاهچراغ (ع) ، ملت بزرگ ایران اسلامی را داغدار و قلب همه مسلمانان را جریحه دار کرد.
جریان منحط تکفیر با طراحی وصحنه گردانی استکبار جهانی ، صحن و سرای حضرت احمدابن موسی (ع) ،این مامن و ماوای مردم عزیز شیراز و ایران اسلامی را در شرایطی به خون پاک زائران مظلوم و بی گناه رنگین کرد که عده‌‌ای خائن و برخی افراد فریب خورده به بهانه یک دروغ بزرگ، کشور را به نا امنی کشانده و زمینه را برای تروریست‌های پلید فراهم نمودند . هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم السلام و به شهادت رساندن زائران آن جنایتی بزرگ است که در سایه اغتشاشات اخیر و با پشتیبانی امریکای جنایتکار و دست نشاندگان آن نظیر رژیم کودک کش صهیونیستی و رژیم قرون وسطایی سعودی صورت گرفته است.
روشن است که ناامن سازی و در نتیجه ممانعت از پیشرفت کشور دستور کار امروز دشمنان است و بدیهی است که دولت جمهوری اسلامی ایران و دستگاه های سیاسی ،قضایی ، امنیتی و نظامی ضمن برخورد قاطعانه با عناصر اغتشاشگر و مجازات عاملان جنایت های غمبار اخیر، باید به رفتار ددمنشانه و خباثت آمیز سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اذناب منطقه ای آن به طریق مناسب پاسخ کوبنده و پشیمان کننده ای دهند تا کوردلان بدانند که ملت بزرگ و ولایتمدار ایران همچنان در صراط مستقیم خود باقی خواهد ماند.
بنیاد بین المللی غدیر ضمن عرض تسلیت این حادثه غم‌بار به محضر امام عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم داغدار ایران بویژه مردم شریف استان فارس و خانواده‌های داغدار شهدای این واقعه جانسوز و شهیدان مظلوم امنیت ، این اقدام ددمنشانه را محکوم می‌نماید و از ملت بزرگ ایران اسلامی می خواهد ، مثل همیشه با بصیرت ، وحدت کلمه ، صلابت و استواری و با حمایت همه‌جانبه خود از انقلاب اسلامی ، فتنه‌های دشمنان را بی‌اثر نمایند.
بنیاد بین المللی غدیر

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.