پ
پ

آیت الله محمدی گلپایگانی: هرچه به بنیاد بین المللی غدیر برای خدمت به امیر المؤمنین علیه السلام کمک کنید، برای آخرت خودتان ذخیره خواهید کرد.

به گزارش کمیته رسانه و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی غدیر، اجلاس سالانه حامیان و یاوران غدیر با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری، دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر و تعدادی از مسئولین کشوری و لشکری و خیرین برگزار گردید.

در این مراسم آیت الله محمدی گلپایگانی ضمن برشماری خصایل و فضایل امام حسن مجتبی (ع) وضرورت شناخت آن حضرت و بهره مندی از سیره و تعالیم آن امام همام بر پیش بینی برنامه هایی با نام پیامبر بزرگوار اسلام (ص) در کشور و اهتمام به اینکه جامعه ما باید پرچمدار جهان اسلام در معرفی شخصیت و تعالیم خاتم الانبیا(ص)  به عنوان پیامبر نور و رحمت باشد، در مورد غدیر و اهمیت آن به ایراد سخنرانی پرداخت.  رئیس دفتر مقام معظم رهبری ضمن گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله خزعلی دبیر کل فقید بنیاد بین المللی غدیر، تلاش گسترده برای معرفی غدیر به عنوان عیدالله الاکبر و روز اعلام ولایت امیرالمومنین از سوی خداوند تعالی و  آشنایی بیشتر مردم با فلسفه غدیر را از جمله ضرورت ها برشمرد و افزود هرچه به بنیاد بین المللی غدیر برای خدمت به امیر المؤمنین علیه السلام کمک کنید، برای آخرت خودتان ذخیره خواهید کرد. در این اجتماع آیت الله کاظم صدیقی دبیر کل بنیاد نیز طی سخنانی با اشاره به کمیت و کیفیت برنامه های اجرا شده در سال قبل خدمت به آستان مقدس صاحب غدیر را توفیق عظیمی از جانب خداوند برشمرد و از همه مردم ، دستگاه های اجرایی و حاضرین دعوت کرد تا با مشارکت در برنامه های دهه امامت و ولایت سال جاری زمینه های لازم برای گسترش اهداف این دهه را فراهم آورند. آقای حاج محسن رفیق دوست عضو هیئت امنای بنیاد بین المللی غدیر نیز از سخنرانان دیگر این جلسه بود . در پایان جلسه مذکور دکتر حسین ظریف منش مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر گزارشی در مورد برنامه ها و فعالیت های علمی پژوهشی و فرهنگی، اجتماعی سال ۱۴۰۱ بنیاد را  ارائه و برخی از عناوین برنامه های غدیری سال ۱۴۰۲ را تبیین نمود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.