پ
پ

کاروان شادی، به همت اهالی مسجد، در قالب برنامه های فرهنگی و برگزاری جشن ایام پیروزی انقلاب اسلامی و نیز میلاد با سعادت امیر مومنان، حضرت علی علیه السلام، به روستاهای بجنورد اعزام شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان شمالی؛  حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت:  این کاروان، صبح جمعه؛ ۱۴ بهمن ماه جاری و درسومین روز از ایام دهه فجر و در آستانه میلاد سراسر نور و رحمت حضرت امیر المومنین، علی علیه السلام، به مناطق روستایی گیفان بجنورد اعزام شد

 

وی اضافه کرد: ۲۰ تن از اهالی مسجد  و فعالان فرهنگی و گروه های جهادی مردمی این کاروان شادی فرهنگی را تشکیل می دهند که در این باره اجرای برنامه های متنوع و شاد برای  روستاییان پیش بینی شده است.

وی اجرای سرود، برگزاری مسابقه، حضور مبلغان و طلاب حوزه کودک و نوجوان با فعالیت های تربیتی و آموزشی در این راستا و نیز برگزاری جشن برای دانش آموزان، اهداء جوایز و برپایی ایستگاه های فرهنگی و سخنرانی در خصوص ارزش های انقلاب اسلامی  را از اهم برنامه های این کاروان شادی نام برد.

حجت الاسلام پاکدامن، همچنین اعلام کرد: فعالیت های این کاروان تا غروب روز شنبه ۱۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

وی همچنین میزبانی کانون های مساجد استان و اهالی مسجد از معتکفان، اجرای نشست های بصیرتی با هدف جهاد تبیین،  برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را از دیگر برنامه های ایام میلاد حضرت امام علی علیه السلام و روزهای سیزدهم و چهاردهم و پانزدهم  ماه رجب و تقارن آن با ایام دهه فجر پیروزی نام برد.

وی در پایان به برگزاریبرنامه »۱۰ شب، ۱۰ مسجد» و  میزبانی اهالی مسجد از مردم انقلابی و اجرای جشن انقلاب هم به عنوان دیگر برنامه مهم مسجدی ها در ایام معنوی  پیش رو اشاره  کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.